درمان بیماری پیرونی با سنگ شکن
نوشته شده توسط : رضا

شما باید طول آلت تناسلی خود را دقیق اندازه بگیرید. این امر مستلزم این است که هنگام اندازه گیری ، چربی را به قاعده آلت تناسلی فشار دهید و استخوان آلت تناسلی را که محل اتصال نوک آلت تناسلی است ، بکشید.

برخی از افراد با آلت تناسلی پنهان (به دلیل آلت تناسلی و چاقی شکمی) این چربی ها را بیشتر فشرده می کنند تا به اندازه آلت تناسلی خود برسند.

در 70٪ افراد ، طول آلت تناسلی بین 14.9 تا 11.7 سانتی متر (به طور متوسط ​​9.3 سانتی متر) و در 30٪ اندازه آلت تناسلی تقریباً در محدوده ذکر شده در بالا است.

 طول طبیعی آلت تناسلی راست شده 9-15 سانتی متر است ، اندازه آلت تناسلی تحت تأثیر اختلالات ژنتیکی غدد درون ریز قرار می گیرد و رشد و نمو آلت تناسلی قبل از بلوغ و بعد از بلوغ ثابت است. پایان زندگی.

 هیچ داروی م effectiveثری برای افزایش اندازه آلت تناسلی پس از بلوغ وجود ندارد ، اما اگر قبل از بلوغ به متخصص اورولوژی ترمیمی مراجعه می کنید ، باید دوز هورمون مناسب را برای کوچک کردن آلت تناسلی خود با دقت ارزیابی و تجویز کنید.

واژن زنان کش دار و بسیار کشسان است ، بنابراین برای کسانی که طول جنس آنها بیشتر از 6.7-8.1 سانتی متر ، 10.6-11.8 سانتی متر و طول آلت تناسلی آنها بیش از 7 سانتی متر است ، ضروری نیست. این می تواند هر گونه فعالیت خصوصی و رابطه جنسی موفق باشد.

هرچه آلت تناسلی بلندتر باشد ، معیارهایی که می تواند باعث درد شدید در هنگام رابطه جنسی در یک زن شود ، بالاتر است و مهمتر از طول آلت تناسلی یا طول واژن ، ناحیه واژن است که بیشترین تأثیر جنسی را دارد. ..

آیا آلت تناسلی خمیده طبیعی است؟

آلت تناسلی مرد معمولی دارای پیچ و تاب هایی است. در بیشتر موارد ، آلت تناسلی هنگام ایستادن ممکن است کمی به چپ یا راست کج شود. انحنای آلت اگر درد ایجاد کند یا در رابطه جنسی مرد اختلال ایجاد کند می تواند مشکل ساز باشد.

 

شیوع و احتمال انحنای مادرزادی آلت تناسلی (CPC)

پیش بینی و گزارش انحنای آلت تناسلی دشوار است. بر اساس برخی مطالعات بین المللی ، شیوع آن 10 درصد از جمعیت جهان است. برخی از محققان معتقدند که کاهش هورمون جنسی (تستوسترون) در آلت تناسلی آلت تناسلی را خم می کند. شیب می تواند تا 60 درجه پایین بیاید ، و رابطه جنسی را دشوار و دسترسی به آن دشوار می کند.

 

احتمالاً م effectiveثرترین دارو به صورت خوراکی مصرف می شود. بسیاری از داروهای خوراکی برای درمان ذات الریه پیشنهاد شده است:

 

- انواع ویتامین ها

بسیاری از آنتی اکسیدان های م mildثر خفیف وجود دارد

پارا آمینوبنزوئیک اسید

 

جراحی: جراحی به دو منظور استفاده می شود:

 

برداشتن پلاک و جایگزینی آن با سایر بافتهای بدن

- اصلاح انحنای آلت تناسلی

 

مردان باید تمام تلاش خود را کنند تا از این بیماری دوری کنند. تشخیص زودهنگام این بیماری بسیار مفید است. به ندرت می توان در صورت تشکیل پلاک و تجمع کلسیم در پلاک به بیمار کمک کرد و این بیماری را علاج ناپذیر کرد.

 

1-برش و برداشتن پوشش روی اجسام غار (اجسامی که باعث سخت شدن می شوند)

 

این عارضه در تکنیک های برداشتن پلاک بسیار محتمل است ، زیرا پوشاندن آلت تناسلی یا ایجاد برشی در تونیکا آلبوگین می تواند باعث سوزش و از بین رفتن وریدها و همچنین سخت شدن و سفت شدن آلت تناسلی شود.

 

2-از اتصال طرف دیگر آهنگ استفاده کنید

 

بسته به نوع و شدت خمیدگی و اندازه آلت تناسلی ، جراح تاشو جسم مغزی تعیین می کند که بیمار از کدام جراحی سود خواهد برد. شش هفته پس از جراحی ، بیمار می تواند فعالیت جنسی خود را از سر بگیرد.

 

3-نحوه درخواست:

 

این روش به آلت تناسلی اجازه می دهد با چند سوزن بدون لمس یا برش ناحیه کوچک از حالت منحنی خود به حالت طبیعی خود بازگردد. بزرگترین مزیت این جراحی این است که یک درمان طلایی برای انحنای آلت تناسلی است: خطر ناتوانی جنسی بعد از عمل وجود ندارد. تنها عارضه این عمل جراحی کوتاه شدن آلت تناسلی به اندازه یک اینچ است. این کمتر قابل توجه خواهد بود.

مردان مبتلا به ذات الریه اغلب برای رسیدن به نعوظ کامل مشکل دارند.

 

با این حال ، مشخص نیست که این به دلیل بافت اولیه یا بافت اسکار است. اکثر مردان مبتلا به این بیماری بین 45 تا 60 سال سن دارند.

 

در یک سوم مردان ، ذات الریه با تشکیل بافت اسکار در نقاط دیگر بدن مرتبط است. این شامل کف دست ، کف پا و پرده گوش است.

 

گاهی اوقات ، پسران هنگام تولد یا اندکی بعد دچار انحنای شدید آلت تناسلی می شوند. این بیماری پیروت نیست.

 

تصور می شود که اکثر این موارد در اثر رشد غیر طبیعی رحم ایجاد شده و ممکن است با سایر ناهنجاری های آلت تناسلی مرتبط باشد.

درمان صوتی سونوتراپی آلت تناسلی یا سونوتراپی

استفاده از انرژی مافوق صوت در پزشکی به چند دهه گذشته برمی گردد.

این امواج سالهاست که برای از بین بردن سنگ کلیه مورد استفاده قرار می گیرد و بی خطر نشان داده شده است (سنگ شکن خارج از بدن).

اما در پایان

بهترین جراحان همه ، مجاری ادراری و تناسلی کرمانشاه متخصص خود را انتخاب کرده اید و با مراجعه به یک جراح همه ، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) خوب ، مشکل خود را درمان کنید.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری پیرونی با سنگ شکن ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 222
|
تعداد امتیازدهندگان : 62
|
مجموع امتیاز : 62
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: